Sprawozdanie Burmistrza w okresie międzysesyjnym
tj. od dnia 31 grudnia 2010 r. do dnia 27 stycznia 2011 roku
I. Podjęte zarządzenia:
1. Zarządzenie Nr 136/10 Burmistrza Gminy Miłosław z dnia 19 listopada 2010 roku
w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy.
II. Sprawy bieżące:
1. W dniu 11, 17 i 21 stycznia uczestniczyłem w spotkaniu Konwentu Wójtów i Burmistrzów
Porozumienia Międzygminnego związanego z budową Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie. Spotkania dotyczyły zmian do porozumienia i wprowadzeniu do jej zapisów
o treści operatorze, który będzie realizował całe przedsięwzięcie w imieniu członków Porozumienia.
2. 11 stycznia odbyło się spotkanie z sołtysami, na którym omówiono najistotniejsze problemy bieżące oraz ustalono wstępny harmonogram zebrań wiejskich.
3. Powódź – omówienie akcji powodziowej.
4. Zaległości podatkowe
Stan zaległości podatkowych na dzień 31 grudnia 2010 roku przedstawia się następująco:
Osoby prawne:
1.Podatek od nieruchomości – 25.502,00
2.Podatek rolny – 66,00
Osoby fizyczne:
1. Podatek od nieruchomości – 27.181,04
2. Podatek rolny – 10.238,62
3. Podatek leśny – 30,00
Razem zaległość wynosi 62.951,66.
B u r m i s t r z (-) Zbigniew Skikiewicz