UBIEGANIE SIĘ O WYKONANIE PRZEZ GMINĘ PRAC REMONTOWYCH W LOKALU WCHODZĄCYM W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU GMINY MIŁOSŁAW
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwai Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu, tel. 61 438 37 50
e mail: pzaworski@miloslaw.info.pl
Godziny otwarcia:
– poniedziałki 8.00-16.00
– od wtorku do piątku 7.00-15.00
WYMAGANE DOKUMENTY
– Wniosek sporządzony samodzielnie przez lokatora ubiegającego się o wykonanie remontu (np. wymianę okien, wymianę drzwi, wymianę podłóg, wymianę instalacji elektrycznej itp.).
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A)
TERMIN REALIZACJI
W terminie 30 dni wnioskodawca otrzymuje odpowiedź na pismo.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pracownik urzędu gminy dokonuje oceny stanu technicznego budynku i wydaje opinię o zakwalifikowaniu elementu do wymiany lub remontu. Na tej podstawie Burmistrz Gminy Miłosław podejmuje decyzję o wykonaniu niezbędnych prac na koszt gminy lub pozostawia to w gestii wnioskodawcy. Lokator, który wykona remont lub modernizację lokalu na swój koszt, może ubiegać się o zwrot kosztów poprzez zwolnienie z czynszu z tytułu wykonanego remontu.
OPŁATY
Brak.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
Remonty realizowane są w oparciu o posiadane środki zabezpieczone na ten cel w budżecie gminy na dany rok budżetowy.
PODSTAWA PRAWNA
– ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
– ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.)
– ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 611)