SPRZEDAŻ LOKALU MIESZKALNEGO
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwai Leśnictwa, pokój 13 w budynku B Urzędu, tel. 61 438 37 50
Godziny otwarcia:
– poniedziałki 8.00-16.00
– od wtorku do piątku 7.00-15.00
WYMAGANE DOKUMENTY
– wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego – druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub na stronie internetowej Urzędu
Załączniki:
– kserokopia umowy najmu.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A)
TERMIN REALIZACJI
Sprawy z zakresu sprzedaży lokalu mieszkalnego mają charakter cywilnoprawny. Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów załatwienia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do sprzedaży dochodzi w drodze umowy w formie aktu notarialnego.
OPŁATY
Brak.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
Przy sprzedaży lokalu mieszkalnego podejmowana jest przez Radę Miejską uchwała o udzieleniu bonifikaty w oparciu o ustawę o gospodarce nieruchomościami.
PODSTAWA PRAWNA
– ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)