Miłosław, 13 listopada 2019 r.
Burmistrz Gminy Miłosław
ogłasza nabór
na stanowisko inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie finansowo-budżetowym
wUrzędzie Gminy Miłosław
ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
4) co najmniej 3-letni staż pracy
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości i o podatku od towarów i usług
2) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
3) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
4) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Dekretacja dokumentów księgowych,
- Prowadzenie księgi rachunkowej Urzędu Gminy. Księgowanie dokumentów dotyczących zakupów Urzędu w tym zakupów w zakresie środków zewnętrznych.
- Prowadzenie ewidencji związanej z kontem depozytowym i dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników.
- Prowadzenie rejestru otrzymanych faktur i przekazanie ich do merytorycznej kontroli i opisu.
- Sprawdzanie dokumentów dotyczących zakupu czy wydatek jest zgodny z planem finansowo rzeczowym czy zastosowano prawidłową klasyfikację budżetową, rozliczanie i księgowanie delegacji służbowych i innych dokumentów księgowych.
- Prowadzenie ewidencji na kontach Urzędu
- Uzgadnianie konta ewidencji syntetycznej z analityką oraz ich weryfikacja
- Przygotowywanie danych do półrocznej informacji i rocznego sprawozdania z wykonania budżetu.
- Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno – rachunkowym
- Sporządzanie analizy stopnia zaangażowania w stosunku do planowanych kwot ujętych we właściwych uchwałach zarządu bądź Rady
- Przygotowywanie dokumentów (rachunki, faktury, itp.) do zapłaty i sporządzanie przelewów oraz kontrolowanie białej listy podatników i stosowanie podzielonej płatności w zakresie podatku VAT.
- Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży podatku VAT dla Urzędu Gminy.
- Prowadzenie rejestru zakupu podatku VAT i rejestru sprzedaży oraz wystawianie f-ry VAT
dla jednostek oświatowych.
- Przyjmowanie, sprawdzanie i księgowanie częściowych deklaracji VAT od jednostek budżetowych.
- Sporządzanie deklaracji VAT dla Gminy
- Przesyłanie do Urzędu Skarbowego pliku JPK.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) praca biurowa w siedzibie Urzędu,
3) praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń technicznych (komputer, kserokopiarka),
4) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miłosław wynosił ponad 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) krótki życiorys (CV) – z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów) i staż pracy,
5) oświadczenia:
– o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o tym, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia.
7. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko -inspektor ds. księgowości budżetowej” w terminie do dnia 25 listopada 2019 r. (do godz. 16.00).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacje uzupełniające
Nabór przeprowadza się w 2 etapach:
1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
2) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne.
O miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W tym celu niezbędne jest podanie przez kandydatów numeru telefonu i/lub adresu e-mail.
Informacja o wyniku naboruzostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.tmp.bip.miloslaw.info.pl/ w terminie do 28 listopada2019 r.
Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska.
BURMISTRZ
(-) Hubert Gruszczyński