Miłosław, 9 sierpnia 2019 r.
Burmistrz Gminy Miłosław
ogłasza nabór
na stanowisko kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miłosławiu
ul. Mostowa 18, 62-320 Miłosław
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) co najmniej 5-letni staż pracy
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o gospodarce komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a także zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych,
2) znajomość zasad planowania i realizowania inwestycji,
3) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
4) prawo jazdy kat. B,
5) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
6) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie szeroko pojętej działalności komunalnej, nadzoru inwestycji gminnych oraz zarządzania zespołem ludzi,
7) posiadanie innych uprawnień i kwalifikacji mogących być uznane za przydatne na aplikowanym stanowisku.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) nadzór nad statutową działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej,
2) wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu,
3) wykonywanie zadań z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników Zakładu, w tym organizowanie, kierowanie, kontrola i ocena pracowników oraz zapewnienie przestrzegania w Zakładzie prawa, porządku i dyscypliny pracy,
4) nadzór nad wykonywaniem przez skazanych pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny,
5) opracowywania projektu rocznego planu finansowego oraz nadzór nad realizacją planu i sporządzanie sprawozdań z jego wykonania,
6) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących działalności statutowej Zakładu i realizowanych zadań inwestycyjnych,
7) efektywne gospodarowanie powierzonym mieniem i środkami finansowymi oraz dbanie o zabezpieczenie majątku Zakładu przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą,
8) wydawanie warunków technicznych i uzgodnień projektowych,
9) prowadzenie ewidencji gospodarki odpadami,
10) prowadzenie technologii uzdatniania wody i oczyszczania ścieków,
11) nadzór nad eksploatacją sieci i obiektów wodociągowo-kanalizacyjnych,
12) nadzór nad postępowaniami przetargowymi, procedurami i instrukcjami z obszaru działalności Zakładu.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie na stanowisku kierowniczym urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) praca biurowa w siedzibie Zakładu, wymagająca również służbowych wyjazdów w teren,
3) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) krótki życiorys (CV) – z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
5) oświadczenia:
– o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o tym, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia.
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miłosławiu” w terminie do dnia 20 sierpnia 2019 r. (do godz. 15.00).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacje uzupełniające
Nabór przeprowadza się w 2 etapach:
1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
2) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy spełniają wymagania formalne.
O miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. W tym celu niezbędne jest podanie przez kandydatów numeru telefonu i/lub adresu e-mail.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.tmp.bip.miloslaw.info.pl/ w terminie do 30 sierpnia 2019 r.
Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska.
BURMISTRZ
(-) Hubert Gruszczyński