Miłosław, 19 listopada 2018 r.
Burmistrz Gminy Miłosław
ogłasza nabór
na stanowisko do spraw programów pomocowych
w Urzędzie Gminy Miłosław
ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
2) wiedza nt. źródeł finansowania i zasad ubiegania się o fundusze zewnętrzne,
3) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
4) komunikatywność oraz dobra organizacja pracy,
5) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej oraz praktyka w zakresie przygotowywania wniosków aplikacyjnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) monitorowanie informacji w zakresie istniejących źródeł finansowania z funduszy Unii Europejskiej, programów rządowych i innych środkóworaz przygotowywanie propozycji dotyczących zadań Gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach ww. funduszy,
2) przygotowywanie w formie elektronicznej i papierowej wniosków aplikacyjnych o dotacje z funduszy UE oraz innych źródeł zewnętrznych,
3) przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, sporządzanie sprawozdań oraz monitorowanie i ocena realizowanych projektów,
4) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planów i strategii niezbędnych dla pozyskiwania funduszy unijnych,
5) informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania środków na zadania realizowane w ramach ich działalności,
6) przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów z terenu nieruchomości stanowiących własność gminy, a także protokołów złomu, wywrotów oraz nasadzeń,
7) organizowanie i udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej ds. składników majątkowych Gminy (spis z natury),
8) obsługa programu komputerowego WIP (SYSTEM WINDYKACJI OPŁAT I PODATKÓW) w zakresie opłat za: zajęcie pasa drogowego, zatrzymania na przystankach, sprzedaż drewna,
9) obsługa programu komputerowego FAKTURA,
10) prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) praca w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń technicznych (komputer, kserokopiarka, skaner),
3) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy na czas nieokreślony.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miłosław wynosił ponad 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) krótki życiorys (CV) – z uwzględnieniem przebiegu nauki i kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów),
5) oświadczenia:
– o obywatelstwie polskim, o zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o tym, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o zapoznaniu z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
6) inne (dodatkowe) dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
Klauzula informacyjna oraz wzory oświadczeń wymienionych w pkt 5 i kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 3 stanowią załączniki do ogłoszenia.
7. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne, opatrzone własnoręcznym podpisem, można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu (budynek A, I piętro, pokój nr 24) lub przesłać na adres: Urząd Gminy, ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. programów pomocowych” w terminie do dnia 30 listopada 2018 r. (do godz. 15.30).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
8. Informacje uzupełniające
Nabór przeprowadza się w 3 etapach:
1) analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
2) pisemny test sprawdzający wiedzę z dziedzin określonych w pkt 2.1,
3) rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy uzyskają najlepsze wyniki z testu.
W trakcie rozmowy przewidziana jest weryfikacja wiedzy i umiejętności określonych w pkt 2.2 i 2.3.
Drugi i trzeci etap naboru odbędzie się dnia 6 grudnia 2018 r. Test pisemny rozpocznie się o godz. 9.00 (miejsce – sala narad Urzędu Gminy), a po ustaleniu jego wyników zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Informacja o wyniku naboruzostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Miłosław oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.tmp.bip.miloslaw.info.pl/ w terminie do 12 grudnia 2018 r.
Warunkiem przyjęcia do pracy będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska.
BURMISTRZ
(-) mgr Zbigniew Skikiewicz