SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Miłosław, ul. Wrzesińska 19; Referat Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwai Leśnictwa, pokój 11 w budynku B Urzędu, tel. 61 438 37 32
Godziny otwarcia:
– poniedziałki 8.00-16.00
– od wtorku do piątku 7.00-15.00
WYMAGANE DOKUMENTY
– wniosek o sprzedaż nieruchomości – druk dostępny w Referacie Infrastruktury, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub na stronie internetowej Urzędu
Załączniki:
– kserokopia mapki nieruchomości.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Informacja Urzędu Gminy (parter budynku A)
TERMIN REALIZACJI
Sprawy z zakresu sprzedaży nieruchomości mają charakter cywilnoprawny. Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów załatwienia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do sprzedaży dochodzi w drodze umowy w formie aktu notarialnego.
OPŁATY
Brak.
TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
DODATKOWE INFORMACJE
Przy sprzedaży nieruchomości każdorazowo wydawane jest zarządzenie Burmistrza Gminy Miłosław o przeznaczeniu nieruchomości do sprzedaży.
PODSTAWA PRAWNA
– ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)